Dag 1 Colombo - Pinnawala

8 september 2016 - Pinnawala, Sri Lanka

Dag 1 Colombo - Pinnawala
Na een vermoeiende vlucht gelijk enthousiast op pad om 04:00 meteen  vanaf het vliegveld naar het dichtstbijzijnde trein station lopen.
Dit werd achteraf geen succes op het tijdstip en omdat het maar een heel klein station was.
Dus weer teruggegaan naar het vliegveld daar een taxi gepakt die ons door het mega chaotische verkeer in dit mooie land naar ons eerste verblijf heeft gebracht.
Na een paar uur slaap in de middag naar een verblijf voor olifanten gegaan met tuk-tuk's.
Geweldige ervaring heel veel olifanten incl een wandeling met de olifanten naar de rivier waar ze gewassen werden en lekker konden badderen.
In de avond terug bij ons verblijf alleen nog de volgende dag gepland alles geboekt en toen lekker naar bed.
Alhoewel.. Daar midden in de jungle leven nogal wat dieren die vooral in de nacht vrij actief zijn.

<object width="475" height="297"><param value="http://www.youtube.com/v/https://youtu.be/QvsQ9hYKq7c&showsearch=0&rel=0&fs=1&autoplay=0&amp;ap=%2526fmt%3D18" name="movie" /><param value="window" name="wmode" /><param value="true" name="allowFullScreen" /><embed width="475" height="297" wmode="window" allowfullscreen="true" type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.youtube.com/v/https://youtu.be/QvsQ9hYKq7c&showsearch=0&fs=1&rel=0&autoplay=0&amp;ap=%2526fmt%3D18"></embed></object><br /><a href="http://www.youtube.com/watch?v=https://youtu.be/QvsQ9hYKq7c&fmt=18" target="_blank">View on YouTube</a>